Enkätsvar Mälarcupen 2018

30.10.2018 15:35

Tack för en rolig cup 2018! Det  femte året. Jag kommer fortfarande ihåg den alllra första omgången. Vi var på Nynäs gård, kvällstävling. Det var tidigt på våren och det var becksvart och kallt och oj vilken underbar stämning det var. Det var startskottet på alltihop och sen bara växte det och fler och fler ville vara med. 

Nu är vi här! År fem och jag känner att det är dags för mig att kliva åt sidan. Det finns fler projekt som ropar på mig. Jag vill rikta ett jättestort tack till alla er som varit med hela vägen, ni som var med i starten och alla er som tillkommit längs vägen. Självklart också tack till alla entusiastiksa deltagare utan er hade det inte funnits nån cup. 

I nedanstående länk hittar du enkätsvaren från 2018 års cup. 

21 personer svarade. Tack för era åsikter och framförallt för era förslag. 

 

Här kan du läsa alla Enkätsvar

 

På facebook finns en grupp som heter "Vi som vill vara med och driva Mälarcupen 2019" Där är man välkommen att vara med om man är arrangör eller sponsorjägare eller kanske till och med vill vara med i den sammanhållande gruppen. 

 

Tillbaka

Kontakt

Mälarcupen Working Equitation

© 2014 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode